Asetukset: kampanjat
Näin luot alennuskampanjoita autokorjaamon tarpeisiin. Kampanjat voidaan kohdistaa huoltoihin ja korjaustöihin joko merkkikohtaisesti tai laajemmin | ADA Base ja ADA Lite -toiminnanohjausjärjestelmän käyttöohjeet
Alla olevassa kuvassa on tehty korjaamolle seuraavat kampanjat:
- Yli 10 vuotta vanhat autot: määräaikaishuollot -30%
- Black Friday -kampanja: kaikki huollot ja korjaustyöt -20%. Kampanja voimassa koko Black Friday viikon!
- Vuosimallien 2010-2014 Ford, Opel ja Skoda vuosihuolto -10%
Uuden kampanjan luonti
Kampanjan nimi, voimassaolo ja alennukset
Uusi kampanja luodaan antamalla sille nimi ja tarvittaessa tarkempi kuvaus. Kampanjalle voidaan antaa voimassaoloaika tai jättää kentät tyhjiksi, jolloin voimassaoloa ei rajata. Osien ja töiden alennusprosentit annetaan niille varattuihin kenttiin.

Kampanjan sisältö
Kampanjan sisällöksi voidaan valita seuraavan taulukon mukaisesti. Voit kohdistaa kampanjan kaikkiin näistä tai ainoastaan valitsemiisi.
Huollot | Auton määräaikaishuollot |
Lisätyöt | Määräaikaishuollon yhteydessä tarjottavia yleisiä lisätöitä kuten polttimonvaihdot tai pyyhkijänsulkien uusinta |
Korjaukset | Kaikki muut korjaukset ja työvaiheet, joita ajoneuvolle voidaan tehdä |
Kampanjan kohdistaminen
Kampanja voidaan kohdistaa tietyille automerkeille, ja sitä voidaan rajata auton vuosimallin ja iän perusteella. Valittavissa ovat kaikki merkit, joita korjaamo huoltaa, kts. korjaamon asetukset - huolletut merkit.
Kampanjaa ei ole pakko kohdistaa millekään automerkille. Tällöin kampanja on käytössä kaikille autoille.

Alennuskoodin liittäminen (ei pakollinen)
Kampanjalle voidaan generoida alennuskoodi. Alennuskoodia voidaan hyödyntää, jos korjaamosi kotisivuilla on käytössä kuluttajien ajanvarauspalvelu. Tällöin asiakas voi itse syöttää alennuskoodin, jolloin hän näkee kampanjan tuomat alennukset vahvistaessaan varauksen.

Updated over 1 year ago